SPLOŠNI POGOJI
SPLOŠNI POGOJI
V nadaljevanju se nahajajo splošni pogoji uporabe spletne strani www.zajfi.si (»Spletna stran«) in spletne trgovine Žajfi (»Spletna trgovina«) (»Splošni pogoji«). Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z zakonodajo Slovenije in določajo obveznosti in pravice uporabnika Spletne strani in Spletne trgovine. Dodatno urejajo tudi odnos med upravljavcem Spletne strani in Spletne trgovine ter uporabnikom.
Spletno trgovino Žajfi upravlja podjetje NIBO, Sara Osterman Limovšek s.p., Šumberška cesta 18, Zaboršt,1230, Domžale, matična številka 7126441000, davčna številka 99906309, ki je tudi ponudnik storitev (»Ponudnik«, pa tudi: »mi«, »naš«, »nam« ali »nas«).
Za vsa vprašanja smo dostopni prek elektronskega naslova na zivjo@zajfi.si ali prek kontaktnih podatkov, navedenih na naši spletni strani pod zavihkom »O Žajfi« in v nogi spletne strani (na dnu spletne strani).
Uporabnika zavezujejo Splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila v Spletni trgovini. Uporabnikom svetujemo, da pred uporabo Spletne strani preberejo trenutno veljavne Splošne pogoje in shranijo kopijo Splošnih pogojev ob vsakokratni oddaji naročila v Spletni trgovini.
UPORABNIK
Spletna stran in Spletna trgovina sta dostopni vsem obiskovalcem (»Uporabnik«, pa tudi: »vi«, »vas« ali »vam«) pod enakimi pogoji.
Možna je tudi registracija Uporabnika. Z registracijo v sistem pridobi Uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove e-pošte in geslo. Pogoji uporabe osebnih podatkov so opisani spodaj.
NAROČILO / SKLENITEV POGODBE V SPLETNI TRGOVINI
Svoje naročilo v Spletni trgovini lahko oddate v zavihku »trgovinica« po naslednjem postopku:
izberite izdelek, ki ga želite naročiti;
kliknite gumb »dodaj v dišečo košarico«;
če imate kupon, ga vpišite v okence, ki se odpre ob kliku na besedilo »koda za dišeči popust«;
kliknite na gumb »zaključi z nakupovanjem«;
vnesite svoje osebne podatke;
izberite način plačila in prevzema;
s klikom na gumb »nadaljuj« boste oddali svoje zavezujoče naročilo;
Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo oddano. Ko bo vaše naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.
Prodajna pogodba med Ponudnikom in Uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik Uporabniku pošlje elektronsko sporočilo o sprejemu naročila.
Prodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– po predračunu;
– preko plačilnega sistema PAYPAL.
IZDAJA RAČUNA
Ponudnik skupaj z blagom Uporabniku pošlje tudi račun.
Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh od prejema obvestiti Ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov Ponudnik ne bo upošteval.
CENE
Vse cene v Spletni trgovini so v evrih. Na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost DDV ni obračunan.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila Uporabnika.
Kljub naporu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Ponudnik Uporabniku omogočil odstop od nakupa.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Akcije/popusti
Uporabniki Spletne trgovine lahko kupujejo izdelke po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in bodo vsakokrat opisane.
Kuponi s popustom / promocijske kode
Kot način posebne promocije Uporabniki lahko določene izdelke kupujejo tudi s pomočjo posebnih kuponov in promocijskih kod s popustom, ki jih dobijo na različne načine (na družbenih omrežjih ali v poslanih elektronskih novicah). Promocijska koda ali kupon prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kode in pravila uporabe bodo vedno jasno določena. Vnos kode je omogočen tekom postopka oddaje naročila.
DOSTAVA
Ponudnik bo naročene izdelke dostavil Uporabniku v dogovorjenem roku, ki je zapisan ob vsakem izdelku.
V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške po rednem ceniku Pošte Slovenije, s katerim ima ponudnik sklenjeno pogodbo.
Dostava blaga, naročenega v Spletni trgovini, je mogoča le na ozemlju Slovenije.
V primeru, da Uporabnika ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem, kako ga lahko prevzame.
PRAVICA DO ODSTOPA POGODBE
Uporabnik lahko v 14 dneh po prejemu blaga Ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Omenjena pravica velja samo in izključno za blago, ki ne sodi v kategorijo živil.
Skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov Uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup (I) blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe in (II) zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl blago, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako Uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora Uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20 EUR.
Svoj odstop od pogodbe lahko Uporabnik sporoči na zivjo@zajfi.si. V primeru odstopa od pogodbe mora Uporabnik prejeto blago vrniti po pošti na zgoraj navedeni naslov Ponudnika. Vrnitev prejetih artiklov Ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni Uporabnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov skladno z vsakokrat veljavnim cenikom Pošte Slovenije oziroma drugo kurirsko službo po izbiri Uporabnika.
Uporabnik mora blago vrniti Ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv Uporabnik. Uporabnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da Uporabnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Uporabnik mora blago vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo Ponudnik prevzel vrnjeno blago. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila Uporabniku izvede izključno z nakazilom na transakcijski račun Uporabnika.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
REKLAMACIJE
Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelki bodo skrbno zapakirani v škatlo za dostavo, da bi do Uporabnika prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru, da v paketu izdelki količinsko ne ustrezajo (dobavljena količina in količina navedena na dobavnici se ne ujemata), mora Uporabnik o tem najkasneje v roku 3 delovnih dni po prevzemu obvestiti Ponudnika na elektronski naslov zivjo@zajfi.si
Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti, ne glede na to, ali so neuporabljeni, so izdelki, ki so izdelani na zahtevo uporabnika in so jasno personalizirani po njegovi želji.
NAPAČNO POLSANO BLAGO
Uporabnik mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora Uporabnik najkasneje v 3 delovnih dneh po prevzemu o napaki obvestiti Ponudnika na elektronski naslov zivjo@zajfi.si in priložiti opis poškodbe ter fotografijo izdelka.
Na podlagi ustreznega obvestila Ponudnik Uporabniku v najkrajšem možnem času dostavi ustrezen artikel. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost Uporabnika, da napačno blago izroči dostavljavcu.
REKLAMACIJA FIZIČNO POŠKODOVANIH IZDELKOV
Uporabnik mora takoj pregledati prejeto blago. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora Uporabnik takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in Ponudnika na elektronski naslov zivjo@zajfi.si.
Na podlagi ustreznega obvestila Ponudnik Uporabniku v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost Uporabnika, da razlito ali poškodovano blago izroči dostavljavcu in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
REKLAMACIJA ZARADI STVARNIH OZIROMA PRIKRITIH NAPAK
Kadar:
– blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga Uporabnik kupuje, ki pa je bila Ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; ali
– je Ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
se šteje, da ima blago stvarno napako.
Uporabnik mora o stvarni napaki obvestiti Ponudnika preko elektronskega naslova zivjo@zajfi.si. Uporabnik mora Ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, bo Ponudnik čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugodil Uporabnikovem zahtevku. Če o napaki obstaja spor, Ponudnik v enakem roku poda Uporabniku pisen odgovor. Pravico do zamenjave blaga ali vračila kupnine zaradi razloga stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Izdelek z napako Uporabnik vrne na naslov Ponudnika. Če je mogoče, bo Ponudnik izdelek zamenjal, v nasprotnem primeru pa postopal v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Žajfi si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru, če je Uporabnik blago neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe.
ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Tekom postopka registracije Ponudnik zbira naslednje osebne podatke Uporabnika:
– ime in priimek;
– naslov in kraj bivanja;
– naslov elektronske pošte;
– telefonsko številko;
– geslo v skriti obliki.
V vsakem primeru je za izvršitev naročila, oddanega v Spletni trgovini, uporabnik dolžan Ponudniku posredovati ime in priimek, naslov in kraj, kjer želi, da se mu dostavi naročeno blago, telefonsko številko in naslov elektronske pošte.
Ob registraciji se Uporabnik prostovoljno odloči, ali bo prejemal obvestila Ponudnika po elektronski pošti in potrdi seznanitev s Splošnimi pogoji. S potrditvijo polja »Prijavite se na naše e-novice« Uporabnik izraža privolitev, da Ponudnik podatek o Uporabnikovem elektronskem naslovu hrani in obdeluje do preklica (oziroma do odjave od e-novic), za namene tržne komunikacije (t.j. obveščanja o novostih in ponudbah pri Ponudniku, prošnjah za mnenja, itn.) in statističnih analiz s pomočjo Wix in Google analytics ter Meta analytics orodja.
Uporabnik ima kadarkoli pravico do dopolnitve, popravka, blokiranja, izbrisa in ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov oziroma do seznanitve z osebnimi podatki skladno z relevantno zakonodajo (tj. Zakonom o varstvu osebnih podatkov). Svojo zahtevo lahko pošljete na naš elektronski naslov zivjo@zajfi.si.
Svojo privolitev za obdelavo osebnih podatkov prav tako lahko kadarkoli umaknete in s tem se bo obdelava osebnih podatkov prekinila v celoti. Vendar vas prosimo, da upoštevate, da brez vaših osebnih podatkov ne bomo mogli zagotavljati določenih storitev, ki so dostopne v Spletni trgovini (kot je, recimo, obveščanje o novostih in akcijah). Zahtevo za izbris vaših osebnih podatkov iz naše baze lahko pošljete na naš elektronski naslov zivjo@zajfi.si.
Ne glede na prej navedeno si pridržujemo pravico še nadalje uporabljati vaše osebne podatke, če je to potrebno zaradi področne zakonodaje ali izvrševanja pravic in obveznosti iz pogodbenega razmerja med vami in Ponudnikom.
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke Uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi osebni podatki Uporabnika Spletne trgovine Ponudnik varuje kot zaupne in le-ti ne bodo v nobenem primeru posredovani ali prodani nepooblaščenim osebam.
Za obisk Spletne strani ni potrebno, da bi morali razkriti svoje osebne podatke, z izjemo IP naslova. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixeltags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga Uporabnik Spletne strani uporablja in splošno aktivnost Uporabnika na spletu.
Osebnih podatkov, ki nam jih Uporabnik razkrije, ne posredujemo tretjim osebam, z izjemo naših partnerjev za namen dostave izdelkov in trženja. Naši pogodbeni partnerji osebnih podatkov Uporabnika ne bodo uporabljali za noben drug namen razen za namene, za katere jih mi pooblastimo. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur.l.RS št. 94/2007).
Za varovanje osebnih podatkov ste kot Uporabnik odgovorni tudi sami, in sicer tako, da poskrbite za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
DOSTOP DO SPLETNE STRANI
Dostop do Spletne strani in Spletne trgovine je praviloma mogoč vsak dan v tednu, 24h na dan.
Izjemoma, zaradi različnih tehničnih razlogov in vzdrževalnih del ter tretjih razlogov, na katere Ponudnik nima vpliva, lahko poslovanje oziroma dostop do Spletne trgovine občasno ne bo mogoč. Zato si Ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do dela ali celotne Spletne trgovine.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi kakršnih koli posledic zlorabe Spletne trgovine, nedelovanje Spletne strani ali Spletne trgovine zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice intelektualne lastnine na Spletni strani so pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej Spletni strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. Ta Spletna stran lahko vsebuje tudi slike, za katere je Ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del te Spletne strani, ali katerega koli drugega spletnega mesta, ki so ali niso povezana s to Spletno stranjo. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
PRITOŽBE IN SPORI
Žajfi spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Za morebitne pritožbe se lahko obrnete na elektronski naslov zivjo@zajfi.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Žajfi trenutno ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot so določeni v skladu Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Morebitne pritožbe potrošnikov Žajfi rešuje v posebej za to pristojni skupini v okviru Žajfi.
Ne glede na zgoraj navedeno, Žajfi na tem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
OSTALO
Elektronska oblika se v zvezi z uporabo Spletne strani šteje za enakovredno pisni obliki razen, če zakon izrecno določa drugače.
Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni oziroma posodobi Spletno stran oziroma onemogoči dostop do Spletne strani.
Za medsebojne odnose med Uporabnikom in Ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije. Vsi morebitni spori bodo predloženi v reševanje stvarno pristojnem sodišču v Ljubljani.
Domžale, 1. 1. 2020
posodobljeno, 16. 12. 2022